Project news
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Voting
Як Вам новий сайт?
Total 74 common:people_all_forms

«Інновації у сучасній школі. Електронні педагогічні програмні засоби»

Date: 29 жовтня 2021 о 06:28, Refreshed 26 вересня 2023 о 20:02

«Інновації у сучасній школі. Електронні педагогічні програмні засоби»

Керівник: Ковальчук О.М.

Мета проєкту:

  • упровадження ІКТ у процес навчання в гімназії;
  • забезпечення реалізації прав учнів на вільний пошук, отримання, передавання, виробництво та поширення інформації;
  • підготовка учнів гімназії до  умов навчання у сучасній школі

Завдання проекту:

  • початкове ознайомлення з електронними педагогічними програмними засобами,
  • освоєння її базових понять і концепцій;
  • базова підготовка на різних рівнях глибини і детальності;
  • вироблення вмінь і навичок розв’язання типових практичних завдань у певній предметній галузі;
  • вироблення вмінь аналізу й ухвалення рішень у нестандартних проблемних ситуаціях;
  • розвиток здібностей до певних видів діяльності;
  • проведення навчально-дослідних експериментів з моделями об'єктів, що вивчають, процесів і середовища діяльності;
  • контроль й оцінювання рівнів знань і вмінь.

Шляхи реалізації проекту:       

Забезпечення реалізації проекту в 2023-24 н.р.

Назва заходу

Термін проведення

Ознайомлення з функціоналом Всеукраїнської Школи Онлайн

Серпень

Програмами для створення QR-кодів

Вересень

Технології доповненої реальності (Augmented Reality, AR)

Листопад

Технологіяї віртуальної реальності

Січень

Смарт-технологіяї

Лютий

STEM технології

Березень

Віртуальні лабораторії

Травень

Шляхи реалізації проекту: 

       Проводити:

  • Місяць цифрової грамотності
  • навчальні семінари,
  • круглі столи,
  •  майстер - класи,
  • педпрактики

Очікувальні результати:

  • підвищення інформаційної компетентності педагогів;
  • ріст педагогічної майстерності вчителів;
  • узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію навчально-виховного процесу;
  • відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти:
  • удосконалення рівня освітніх послуг;
  • забезпечити розвиток інформаційної взаємодії та інтеграцію загальноосвітнього навчального закладу у світовий інформаційний освітній простір.
  • підвищення інформаційної культури.

Реалізація проекту

Comments:
Only authorized users can leave comments.